close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نام حرکت:کرانچ کراس متوالی

وسایل مورد نیاز: -

آموزش حرکت:

ابتدا روی زمین دراز بکشید و پاهای خود را 90 درجه قرار داده و دستها را پشت سر خود بگذارید.

سپس در همین حالت کتف راست خود را بالا آورده و آنرا به زانوی چپ خود نزدیک کنید.

بعد از کمی مکث به حالت اول برگشته و اینبار کتف چپ را به زانوی راست نزدیک کنید.

این حرکات را به طور متوالی انجام دهید...

توصیه:میتوانید کرانچ های دیگری از جمله : کرانچ معکوس,کرانچ با کابل,کرانچ روی توپ را نیز تمرین کنید

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed