close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوانپاسخبازدیدتوسط
نحوه حذف و ایجاد ایمیل در هاست لینوکس در دایرکت ادمین01hostcode
مراکز خرید پاتایا01hostcode
سئو و بهینه سازی سایت02mrw_45
جراحی زیبایی سینه در مردان به چه صورت می باشد؟03poyanweb
بزرگترین شرکت باربری همراه با بسته بندی حرفه ای04roozfreight
تجربه یک اسباب کشی راحت با باربری تهران02roozfreight
شرکت طراحی سایت در تهران02sitecode
مهمترین مرکز خرید تایلند(بهشت خریداران)04hostcode
معیارهای انتخاب بهترین و برترین هاست02hostcode
هاست کد ارائه دهنده هاست رایگان04hostcode
هتل ارزان در تایلند03hostcode
قصد اثاث کشی دارید باربری روز در کنار شماست06roozfreight
حمل و نقل و بسته بندی وسایل منزل با ارزانترین قیمت در باربری تهران05roozfreight
میزان سودآوری یک طراحی وب سایت06sitecode
روش های برتر طراحی سایت04sitecode
اسباب کشی اسان با شرکت باربری روز05roozfreight
جزیره فی فی عروس سواحل پوکت 07hostcode
کات کردن عضلات سینه و چربی سوزی173hostcode
بهترین مکمل غدایی برای مبتدی ها115roozfreight
استروید برای ماکسی موم حجم بدن045mehdi2092

به نام خدا

در این فصل سه تمرین موثر برای شیش تیکه کردن شکم ارائه میدیم ,این حرکات از لحاظ کیفیت و سرعت انجام و همچنین سادگی در عین موثر بودن مواردی هستند که برای شما در نظر گرفتیم.

با رعایت رژیم غذایی مناسب,صبرو حوصله و استمرار در انجام حرکات بدنسازی مناسب و شکمی شیش تیکه برای خود بسازید.


تمرین 1 :

پشت به زمین دراز بکشید و پاهای خودتون رو تا بالای شکم  بالا بیارید بدون آینکه زانوهاتون خم بشن دستاتون رو در کنار بدن قرار بدید و کاملا صاف باشن ,حالا پاهای خودتون رو به آرامی به سمت راست و سپس به سمت چپ حرکت دهید طوری که در انتهای حرکت تنها 10 الی 20 سانتی متر با زمین فاصله داشته باشن .همچنین جهت افزایش فشار میتونید در انتهای حرکت لحظه‌ای مکث کنید و یا از وزنه پا جهت افزایش فشار و سخت کردن حرکت استفاده کنید . این حرکت برای چربی سوزی در پهلوها بسیار مناسبه.

 

تمرین 2 :

همون دراز نشست معروف خودمونه اما با این تفاوت که :
شانه‌هاتون رو از زمین بلند کنید و قوس کمی به کمر خود بدین در همین حالت که شانه‌هاتون از زمین بلند شده ( حدود 10 تا 15 سانتی متر ) مرتب قوس کمری رو باز و بسته کنید یعنی بدون اینکه بیشتر از مقدار فوق بدنتون رو بالا بکشید سعی کنید با نهایت قدرت عضلات شکم خودتون رو منقبض کنید و این حالت رو برای 2 تا 4 ثانیه حفظ کنید سپس عضلات شکم رو شل کرده ( به مدت 1 ثانیه ) و دوباره حالت فوق رو ایجاد کنید.


نکته : قوس کمر نباید به نحوی باشه که سبب آسیب به ستون فقرات بشه بلکه تنها کمی قوس جهت تمرکز فشار به ناحیه شکم کافیه و هدف اعمال فشار با قوس کمر نیست بلکه اعمال فشار رو خود فرد با سفت و محکم کردن و اعمال فشار بر این عضلات ایجاد میکنه هدف از قوس کمر افزایش تمرکز فشاره.

تمرین 3 :

پشت به زمین دراز بکشید, کاملا صاف و دستا کنار بدن ,حالا پاهای خودتون رو در حالی که از زانو جمع می کنید به سمت شکم خودتون بیارید و سعی کنید زانوهاتون رو با سینه تماس بدین سپس پاهاتون رو به سمت بالا پرس کنید طوری که بالای شکمتون قرار بگیرن ,حالا اونارو در همین حالت که زانوهاتون نیز صاف باشه به سمت آغاز حرکت ( زمین ) حرکت بدین و این سیکل رو ادامه بدین, توجه کنید که کلیه حرکات باید به آرامی انجام بشه و برای افزایش فشار میتونید از وزنه پا استفاده کنید.

در فصل بعد به برسی چند عامل موثر برای کاهش زمان رسیدن به شکم شیش تیکه میپردازیم.

 

=>فصل چهارم:7 عامل موثر برای زودتر رسیدن به شکم شیش تیکه<=

 

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed