close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوانپاسخبازدیدتوسط
نحوه حذف و ایجاد ایمیل در هاست لینوکس در دایرکت ادمین01hostcode
مراکز خرید پاتایا01hostcode
سئو و بهینه سازی سایت02mrw_45
جراحی زیبایی سینه در مردان به چه صورت می باشد؟03poyanweb
بزرگترین شرکت باربری همراه با بسته بندی حرفه ای04roozfreight
تجربه یک اسباب کشی راحت با باربری تهران02roozfreight
شرکت طراحی سایت در تهران02sitecode
مهمترین مرکز خرید تایلند(بهشت خریداران)04hostcode
معیارهای انتخاب بهترین و برترین هاست02hostcode
هاست کد ارائه دهنده هاست رایگان04hostcode
هتل ارزان در تایلند03hostcode
قصد اثاث کشی دارید باربری روز در کنار شماست06roozfreight
حمل و نقل و بسته بندی وسایل منزل با ارزانترین قیمت در باربری تهران05roozfreight
میزان سودآوری یک طراحی وب سایت06sitecode
روش های برتر طراحی سایت04sitecode
اسباب کشی اسان با شرکت باربری روز05roozfreight
جزیره فی فی عروس سواحل پوکت 07hostcode
کات کردن عضلات سینه و چربی سوزی173hostcode
بهترین مکمل غدایی برای مبتدی ها115roozfreight
استروید برای ماکسی موم حجم بدن045mehdi2092

1- استفاده از پروتیین زودجذب؛ بعد از تمرین بدن نیازمند مقدار زیادی پروتیین برای بازیابی بافت های آسیب دیده خود میباشد

.پروتیین های زودجذب مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز بدون چربی ,سفیده تخم مرغ ,شیر کم چرب
از غذاهای گوشتی فرآوری شده مانند سوسیس و... به هیچ عنوان مصرف نفرمایید.

2- استفاده از کربوهیدرات زود جذب؛ فرقی نمی کند که شما دارای تیپ بدنی اکتومورف،مزومورف و یا اندومورف باشید! در وعده غذایی بعد از فعالیت ورزشکار حتما باید کربوهیدرات زود جذب وجود داشته باشد زیرا بعد از انجام یک فعالیت سخت و سنگین ذخایر گلیکوژن خالی میشوند و بدن برای ترمیم بافت های خود به کربوهیدرات ها نیاز دارد پس از کربوهیدرات ها نهراسید و آنهارا به وعده غذایی بعد تمرین خود بیفزایید
کربوهیدرات های زودجذب شامل:
موز
سیب زمینی
برنج سفید
انواع آبمیوه های طبیعی
به ازای هرکیلوگرم از وزن بدن 0.8 گرم کربوهیدرات زود جذب بعد از تمرین میل نمایید.

 

3- استفاده از چربی ها بلافاصله بعد از تمرین شاید بزرگترین اشتباهیست که یک ورزشکار میتواند انجام دهد! چربی ها به دلیل دیرهضم بودن آنها استفاده آنها باعث به تعویق افتادن جذب سایر مواد و عدم تغذیه به موقع عضلات میشود بهتر است چربی ها را در وعده های دور از تمرین مصرف نمایید
چربی ها به دو دسته اشباع و غیر اشباع تقسیم بندی میشوند که متاسفانه چربی ها مظلوم واقع شده اند و همه به یک دید بد به آنها نگاه میکنند! مصرف چربی ها لازم میباشد و حتی چربی های اشباع نشده در چربیسوزی نقش بسزایی دارند. اما در بین دسته اشباع فقط باید از مصرف چربی های ترانس اکیدا خودداری کرد.
چربی کلسترول که در دسته اشباع قرار میگیرد در ترشح هورمون تستسترون نقش بسزایی دارد
منابع چربی های غیر اشباع به دو دسته گیاهی مانند بادام زمینی و کره آن و انواع آجیل و... یافت میشود
دسته حیوانی آن مانند ماهی سالمون یا تیلاپیا و روغن های حیوانی و... یافت میشود
چربی های اشباع نشده چربی هایی هستند که در دمای محیط جامد هستند.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده


  1. امیر : خیلیم ممنون.عالی بود
    پاسخ : قابل شمارو نداره


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed