close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

عنوانپاسخبازدیدتوسط
نحوه حذف و ایجاد ایمیل در هاست لینوکس در دایرکت ادمین01hostcode
مراکز خرید پاتایا01hostcode
سئو و بهینه سازی سایت02mrw_45
جراحی زیبایی سینه در مردان به چه صورت می باشد؟03poyanweb
بزرگترین شرکت باربری همراه با بسته بندی حرفه ای04roozfreight
تجربه یک اسباب کشی راحت با باربری تهران02roozfreight
شرکت طراحی سایت در تهران02sitecode
مهمترین مرکز خرید تایلند(بهشت خریداران)04hostcode
معیارهای انتخاب بهترین و برترین هاست02hostcode
هاست کد ارائه دهنده هاست رایگان04hostcode
هتل ارزان در تایلند03hostcode
قصد اثاث کشی دارید باربری روز در کنار شماست06roozfreight
حمل و نقل و بسته بندی وسایل منزل با ارزانترین قیمت در باربری تهران05roozfreight
میزان سودآوری یک طراحی وب سایت06sitecode
روش های برتر طراحی سایت04sitecode
اسباب کشی اسان با شرکت باربری روز05roozfreight
جزیره فی فی عروس سواحل پوکت 07hostcode
کات کردن عضلات سینه و چربی سوزی173hostcode
بهترین مکمل غدایی برای مبتدی ها115roozfreight
استروید برای ماکسی موم حجم بدن045mehdi2092

همه که نمیخوان لاغر شن مگه نه؟
خیلی ها هم نیاز دارن برای تناسب به صورت اصولی افزایش وزن داشته باشن و وقتی برنامه میخوان از ما دنبال راه های سالم برای این موضوع هستن و مطلب براشون کمه ولی سعی میکنیم بیشتر بپردازیم چگونه وزن خود را اضافه کنیم آیا هرچه می خورید، باز لاغر باقی می مانید؟
فکر می کنید که همه چیزهای چاق کننده مثل چربیها و شیرینی زیاد، گالن گالن شیر، خامه و هر چه که فکر میکنید باعث افزایش وزن هست میخورید اما هیچ اتفاق تازه ای برایتان رخ نمی دهد!؟ و هنوز هم مثل چوب هاکی باریک و لاغر هستید!؟خب بهتر است که ناامید نباشید. اضافه شدن وزن شما اصلا غیر ممکن نیست! اما به خاطر داشته باشید باید برای این کار هدفمند و با انگیزه باشید و فقط به اضافه شدن چربی بدنتان فکر نکنید بلکه به سلامتی خودتان نیز بیاندیشید. برای این کار باید نکاتی را در مورد فیزیک بدنتان بدانید!

عوامل وراثتی شما:
ژنتیک و وراثت نقش مهمی را در قالب و شکل بدن شما ایفا می کند و این مساله هم کاملا "ارثی" است. به این معنی که اگر والدینتان لاغر باشند بدن شما هم اصولا به همین ترتیب قالبی مشابه آنها خواهد داشت و باید برای اینکه از این وضعیت خارج شوید تلاش زیادی بکنید!
مرحله بعدی شیوه زندگی شما است که نقش مهمی در فرم بدنی شما خواهد داشت.

اگر زندگیتان مرتب در تنش و جنب و جوش می گذرد هرگز نباید به طور مرتب از بلغور یا خوراکی های از این قبیل استفاده کنید چرا که متاسفانه نا خواسته وزن خود را از دست میدهید!
اگر فرد بی قرار و البته پر تحرکی هستید و برایتان ریلکس و آرام بودن غیر ممکن است با مشکلات زیادی در این را ه روبرو خواهید شد. مردمی که بی قرار و پر جنب و جوشند بالغ بر ۷۰۰ کالری در روز می سوزانند و این به اندازه دو بسته شکلات است!
رژیم شما:
مهمترین مساله در رابطه با اضافه کردن وزن این است که شما به طریق مناسب و اصولی این کار را انجام دهید! ماهیچه بهتر از چربی به درد شما می خورد. اگر می خواهید وزنتان بالا برود نیاز به این دارید که بیش از آنچه کالری میسوزانید، کالری دریافت کنید.

بهترین منبع کالری کربو هیدراتها هستند که باید سعی کنید حداقل ۷۰ درصد کالری جذب شده از کربوهیدراتها مانند سیب زمینی، برنج و ماکارانی را ذخیره کنید. ۱۵ درصد کالری مورد نیاز بدنتان باید از پروتیئنها و باقی از چربیها تامین شود.
نکات مفید:
▪️ دفترچه ای روزانه برای سیستم غذاییتان تهیه کنید و در طول هفته ها برنامه غذایی روزانه تان را یادداشت کنید.
▪️ تلاش کنید به جای آنکه هر روز ۳ وعده مفصل غذا بخورید دفعات غذا خوردنتان را افزایش دهید.
▪️ وعده های غذاییتان را کالری دار تر کنید به عنوان مثال یک برش تست پر کالری برای صبحانه بخورید، به جای آب پرتغال آب انگور بنوشید.

شیر قهوه را با هم مخلوط کنید و بخورید. برنج و ماکارانی را در برنامه غذاییتان قرار دهید. سالاد با سسهای مختلف بخورید و دسر را به خاطر بسپارید!
▪️ در وعده ها ی غذایتان از خشکبار، دانه های روغنی و کشمش، پودینگهای برنج، انواع ماستهای چرب، غلات مختلف با شیر، شیرهای پر چرب، بیسکوییتهای کالری دار ،پنیر میوه و بسته های کوچک شکلات استفده کنید!
▪️ خوردن نوشیدنی های بدون کالری را متوقف کنید. چیزهایی شامل سوداهای رژیمی، قهوه و چایی. به جای آن از شیر خامه یا شیر چرب (که دارای کالری هستند نه چربی اضافه) استفاده کنید.
▪️ عادت کنید تا در غذاهایتان از موادی با کالری بالا استفاده کنید.

هر وعده غذاییتان باید شامل سیب زمینی، برنج، ماکارانی نان و حبوبات باشد، میوه، سبزی و منابع پروتئینی مانند مرغ، گوشت قرمز، ماهی، کره بادام زمینی، تخم مرغ و پنیر را نیز فراموش نکنید!
تمرینات هر روزه:
ورزشهای هر روزه و فعالیتهای بدنی مرتب به شما کمک خواهد کرد تا ماهیچه هایتان تقویت شود و چربی اضافه نداشته باشد. به دست آوردن اضافه وزن از طرق مناسب باید به شما کمک کند تا استخوانهایتان نیز قوی و محکم بشود.
فعالیتهای هر روزه به مدت ۳۰ دقیقه و ۵ روز در هفته برایتان مفید و ضروری است. می توانید در این برنامه ورزشی پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری و ژیمناستیک را نیز بگنجانید.
اما به یاد داده باشید که نباید بیش از حد فعالیت کنید. اگر کسی هستید که همیشه تناسب اندام دارید هر روز زمانی را نیز به استراحت مطلق اختصاص دهید.

به خاطر داشته باشید که شما باید کالری به دست بیاورد، بیش از آن چیزی که در طول انجام فعالیتهای روزانه می سوزانید! بنابراین نباید بیش از حد مجاز تمرین و ورزش کنید!
توجه: این دستورات و نکات مختص کسانی است که از سلامتی کافی برخوردارند و میخواهند وزنشان را افزایش دهند. اگر به دلایل نا معلوم و نا مشخصی کاهش وزن پیدا میکنید باید حتما با پزشک مخصوص تغذیه مشورت کنید و تحت نظر ازمایشات پزشکی قرار بگیرید. در چنین شرایطی این اطلاعات و نکات مناسب شما نیست!

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed