close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نام  حرکت:ددلیفت هالتر

وسایل مورد نیاز:میله هالتر

عضلات درگیر:سرینی,فیله کمر,نزدیک کننده ها,ساعد,ذوزنقه ای

آموزش حرکت:

وزنه ی مورد نظر خود را به هالتر وصل کنید و آن را رو به روی خود قرار دهید طوری که ساق پاها میله هالتر را لمس کند سپس پاهای خود را به اندازه ی عرض شانه و مقداری متمایل به بیرون باز کنید و هالتر را طوری در دست بگیرید که کف دست شما به سمت پایین باشد,این وضعیت اولیه ی حرکت ددلیفت هالتر است.

پشت خود را صاف کرده و مانند تصویر باستن خود را به بیرون بدهید و با تمرکز بر عضلات پا وزنه را به بالا بیاورید چند ثانیه مکس کنید سپس به وضیت اولیه برگردانید.

این حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

توجه:

1-در طول حرکت کمر شما باید دائما صاف باشد در صورت خم بودن به مهره ها آسیب میرسد.

2-در حرکت پشت پا ددلیفت باید زانو ها حین حرکت خم شوند,اگر زانو خم نشود تبدیل به حرکت پشت پا لیفت با هالتر میشود.

عکس آناتومی این حرکت:

آموزش حرکت ددلیفت هالتر همراه تصویر

 

برای دریافت آخرین اخبار کانال تلگرام سایت بدنساز را join کنید.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed