close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نام حرکت:پرس پا

وسایل مورد نیاز:ماشین پرس

آموزش حرکت:

روی دستگاه دراز بکشید و درحالی که فاصله ی پاهای شما به اندازه ی عرض شانه بازاست آنها را روی سکوی ماشین پرس قرار دهید,وزنه ها را با خم کردن زانو به پایین بیاورید تا زمانی که زانوی شما به زاویه ی 90 درجه برسد,این وضعیت اولیه ی حرکت است.

با فشار پاهای خود را راست کنید تا وزنه به بالا برود یک ثانیه مکث کنید سپس به وضعیت اولیه برگردانید.

وضعیت پاها :

قراردادن پا در پایین سکوی دستگاه باعث افزایش تمرکز روی عضلات چهار سر ران می شود در صورتی که پاها در قسمت بالای سکوی دستگاه باشند تمرکز تمرین به عضلات سرینی و همسترینگ منتقل می شود.

 

نحوه ی صحیح حرکت پرس پا

اگر پاها به اندازه عرض شانه باز باشند همه عضلات چهار سر ران هدف تمرین خواهند بود اگر پاها بیش از عرض شانه باز شوند عضلات بخش داخلی چهار سر ران (پهن داخلی) نزدیک کننده ها و خیاطه بیشتر تحت تاثیر قرار میگیرند در صورتی که پاها نزدیک به هم باشند یعنی به صورت پا جمع باشند هدف تمرین بخش خارجی عضله چهار سر راند (پهن خارجی) و دور کننده ها (کشنده پهن نیام) خواهد بود.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed