close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نام حرکت:کراس آور

وسایل مورد نیاز:کابل

عضلات درگیر:سینه و شانه

آموزش حرکت:

قرقره ی کابل را به قسمت بالایی دستگاه وصل کنید  و دستگیره ها را در دست بگیرید.

بدن خود را کمی خم کنید و یک گام جلوتر از دستگاه بایستید سپس دستگیره ها را به سمت داخل بدن بکشید.

یک ثانیه مکث کنید و دوباره به وضعیت اولیه برگردانید , این حرکت را به تعداد مشخص تکرار کنید.

نکته:

کدام حرکت کراس آور صحیح است؟

در عکس بالا مشاهده میکنید که یکی از آنها آرنج کاملا باز شده و در دیگری مقداری خم شده است آیا کدام حرکت صحیح است؟

جواب:حرکت 2 صحیح است زیرا خم کردن آرنج به اندازه 120 یا 135 درجه باعث میشود که فشار بیشتری را در ناحیه ی سینه ی خود تحمل کنید.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed