close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نام حرکت:پرس زیر سینه هالتر

وسایل مورد نیاز:هالتر-میز پرس با زاویه ی 45 درجه

آموزش حرکت:

ابتدا روی میز شیبدار با شیب منفی 45 درجه دراز بکشید و دست خود را مقداری بیشتر از عرض شانه باز کنید و میله هالتر را بگیرید.

هالتر را تا فاصله ی 1 سانتی متری از زیر سینه ی خود پایین بیاورید سپس به طور عمود  بالا ببرید و بعد از 1 ثانیه مکث دوباره به وضعیت اولیه برگردانید

این حرکت را به تعداد مشخص شده تکرار کنید

توصیه:هنگام پایین آوردن دمبل عمل دم و هنگام بالا بردن آن عمل بازدم را انجام بدهید.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed