close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نفس گیری یک ترفند برای جلوگیری از خستگی زود هنگام میباشد که یک بدنساز باید از آن پیروی کند.

قانون نفس گیری:

در نفس گیری هنگامی که وزنه یا هالتر به زمین نزدیک میشود نفس را به داخل میکشیم (دم)  و هنگامی که از زمین دور میشود نفس را آزاد میکنیم (بازدم)

مثلا در حرکت پرس سینه  هنگام پایین آوردن هالتر عمل دم و هنگام بالا بردن هالتر عمل بازدم را انجام میدهیم.

یا در حرکت پلاور هنگام پایین بردن وزنه عمل دم و هنگام بالا آوردن آن عمل بازدم را انجام میدهیم.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده


  1. امیرعباس : ممنون از پست خوب و پر کاربردتون...
    پاسخ : مرسی بابت نظرات پر انرژیتون



  1. سینا : یعنی خیلی خوبه ها خیلی مرسی از توضیحاتتون
    پاسخ : خواهش میکنیم قابل شمارو نداره


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed