close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نام حرکت:پرس سینه هالتر

وسایل مورد نیاز:هالتر- دستگاه پرس سینه

آموزش حرکت:

روی میز دراز بکشید , هالتر را با دو دست بگیرید و موازی با سینه بالا ببرید.

سپس هالتر را به آرامی پایین بیاورید و نفس را به داخل بکشید(دم) ,توصیه میشود زمان پایین آوردن هالتر بیشتر از زمان بالا بردن آن باشد.

یک ثانیه مکث کنید و دوباره وزنه را به بالا ببرید و در بالا بردن عمل باز دم را انجام دهید.

توصیه:پیشنهاد میشود قانون نفس گیری در بدنسازی را مطالعه کنید.

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده


  1. حسین : سلام اگه من برنامه تمرینیم رو براتون بفرستم شما مشکلاتش رو بهم می گید لطفا
    پاسخ : سلام برنامتونو به ادرس زیر ایمیل کنید
    irbadan3az@gmail.com



  1. حسین : سلام خسته نباشین ممنون از سایت خوبتون
    تمرینات سرشانه وکتف رو میشه بزارید
    پاسخ : سلام قابل نداشت..
    چشم در اسرع وقت میزارم



  1. ترنم : مرسی. خیلی مفید بود .
    پاسخ : سلام ممنون



  1. mb : نرم افزار حرکت شناسی مهارت های ورزشی شامل نمایش مهارت ورزشی، جدول تشریح عضلانی، تشریح عضلات در گیر در حرکت و ارائه تمرینات و حرکات کششی برای تقویت عضلات و ..... می باشد. لطفا نظر خود را درباره ی این نرم افزار بگذارید.
    http://www.aparat.com/v/hZk3B


  1. ali : ببخشید میشه کپی کنم با درج منبع
    پاسخ : با درج منبع اشکال نداره



  1. زهرا : لطفا مطلب برای سیکس پک کردن بزارین تمرینای سختی دارم ولی درنمیان لامصبا
    پاسخ : سلام باشه چشم در اولین فرصت یه مطلب جمع آوری میکنم مرسی از نظرتون


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed