close
بهترین متخصص ارتودنسی

آخرین ارسالی های انجمن

نام حرکت:زیر شکم بارفیکس

وسایل مورد نیاز:بارفیکس 

 آموزش حرکت:

ابتدا خود را از بارفیکس آویزان کنید و زاویه ی شکم و پای خود را در حالت 180 درجه قرار بدهید

سپس زانوی خود را خم کنید و پای خود را در حالت 90 درجه بالا بیاورید.

چند ثانیه در این حالت بایستید و سپس دوباره پاها را آزاد کنید

این کار را به تعداد توان خود انجام دهید

برچسب ها

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

نظرات ارسال شده


  1. علی : سلام یه سوال در ارتباط با اسیب دیدگی داشتم من واسه شش تیکه کردن شکم. از بالفیکس اویزان میشم و پاها رو به سمت بالا جمع میکنم. الان مدتبه که ابن حرکت رو با وزنه بیست کبلویی انجام میدم. خواستم بدونم که انجام این حرکت با وزنه واسه کمر و مهره ها مشکل سازنمیشه؟؟
    پاسخ : سلام؛
    اگه کمرتونو رو یه تکیه گاه بزارید آسیبش کمتر میشه؛لزومی هم نداره وزنرو اینقد سنگین انتخاب کنید.


ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

با سلام پشتیبان این سایت استاد علی محمدی میباشد و کلیه ی برنامه نویسی ها و جواب دادن به نظرات تخصصی توسط مربی بنده علی محمدی صورت گرفته و توسط بنده(سینا زنده چشم) بدست شما عزیزان میرسد.

لینک دوستان



امتیاز بدهیدRSS Feed