بهترین متخصص ارتودنسیclose
برنامه بدنسازی
زمان جاري : چهارشنبه 04 اسفند 1395 - 9:39 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / آناتومی و تمرینات ورزشی / برنامه بدنسازی
ارسال پاسخ جديد
برنامه بدنسازی
تعداد بازدید: 2031
badan3az آفلاين


مدیر کل انجمن

ارسال‌ها : 18

عضويت:25 /9 /1393

محل زندگي: tehran

سن: 28

تشکرها : 6

تشکر شده : 2

برنامه بدنسازی


سلام امروز میخواهم یک برنامه ی حجمی و قدرتی را خدمت شما ارائه کنم که آن را برای افراد زیادی تجویز کرده ایم که نتیجه ی مطلوبی از آن گرفته اند.این برنامه 3 ماهه است و در هر هفته 4 جلسه.لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...
روز اول :1-پرس بالا سینه هالتر + دمبل (12*4)2-پرس سینه هالتر (8-8-10-12)3-قفسه سینه دستگاه + شنای سوئدی (12*4)4-زیر بغل قایقی(12*4)5-زیر بغل هالتر خم(12*4)6-زیر بغل T بار (12*4)
روز دوم:1-سرشان هالتر از پشت (10*4)2-سرشان دمبل پرسی(10*4)3-نشر خم(12*4)4-کول+شراگ(12*2)5-بارفیکس(...*4)6-شکم و زیر شکم(20*4)
روز سوم :1-جلو بازو دمبل تناوبی(12*4)2-جلو بازو هالتر(10*4)3-جلو بازو لاری+سیم کش(12*4)4-پشت بازو هالتر خوابیده(12*4)5-پشت بازو پرسی + دیپ(12+10*4)6-پشت بازو سیم کش(12*4)7-ساعد(20*4)
روز چهارم:1-جلوران سیم کش(12*4)2-اسکات(10*4)3-پرس پا(10*4)4-پشت ران سیم کش(12*4)5-ساق(20*4)6-فیله(20*4)
نکته:حرکاتی که با + نشان داده شده اند حرکات سوپر نام دارند که این دو حرکت باید پشت سر هم و بدون وقفه انجام گیرند. اگر هدف شما آب کردن چربی است حرکات را با سرعت بالا و تعداد زیاد انجام دهید و اگر میخواهید حجم بگیرید حرکات را با تمرکز و سرعت پایین و تعداد کم انجام دهید.
(برای آموزش هر حرکت روی آن کلیک کنید)

در صورت تمایل برای دریافت برنامه ی شخصی و مناسب اندام شما اینجا کلیک کنید.
ارتباط با ما:irbadan3az@gmail.com

منبع:سایت بدنساز

چهارشنبه 13 آبان 1394 - 13:27
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
zahra آفلاين

ارسال‌ها : 1

عضويت:20 /4 /1395

پاسخ 1 : برنامه بدنسازی
سلام خسته نباشید
در این برنامه آیا باید طی سه ماه وزنه هایمان را سنگین تر کنیم یا خیر؟
یکشنبه 20 تیر 1395 - 22:55
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
badan3az آفلاين


مدیر کل انجمن

ارسال‌ها : 18

عضويت:25 /9 /1393

محل زندگي: tehran

سن: 28

تشکرها : 6

تشکر شده : 2

پاسخ 2 : برنامه بدنسازی
سلام بستگی به توانایی بدنتون داره اگه میتونید به صورت تدریجی زیادش کنید که بدنتون به یه وزنه ی ثابت عادت نکنه
دوشنبه 21 تیر 1395 - 01:52
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به انجمن بدنساز میباشد|طراح قالب : بدنساز -پشتیبانی : بدنساز

: